Zamjena robe

Pravo na zamjenu robe imaju svi kupci, ali artikle šalju o svom trošku. Zamjena robe moguća je unutar 14 dana od primitka pošiljke. Zamjenu je kupac dužan zatražiti putem e-maila sa sadržajem ZAMJENA: BROJ NARUDŽBE unutar 14 radnih dana od primitka pošiljke na info@zagreb360.hr. U e-mailu kupac treba objasniti želi li proizvod mijenjati za drugi proizvod iz naše ponude. Proizvod potom vraća na našu adresu unutar 2 radna dana od odobrenog zahtjeva. Kada utvrdimo da je vraćeni proizvod neoštećen i u originalnoj ambalaži, napravit ćemo zamjenu. Ukoliko roba nije u odgovarajućem stanju (nekorištena i neoštećena), kupac će morati platiti poštarinu u iznosu od 29,00 kn za narudžbe unutar Republike Hrvatske odnosno 75,00 kn za narudžbe izvan granica Republike Hrvatske kako bi Vam roba ponovno bila poslana na kućnu adresu. Ako kupac artikl mijenja za artikl veće vrijednosti, najprije će trebati uplatiti iznos razlike na naš račun. Ako pak kupac mijenja kupljeni artikl za artikl manje vrijednosti, mi ćemo novac vratiti na kupčev račun. Izravne troškove zamjene robe morate snositi sami.

Imaju li svi kupci pravo na zamjenu?
Pravo na zamjenu proizvoda imaju svi kupci na sve artikle. Zamjenu morate zatražiti u roku od 14 radnih dana od primitka paketa.

Može li  se proizvod kupljen u web shopu zamijeniti za drugi?
Može. Zamjenu je kupac dužan zatražiti putem e-maila sa sadržajem ZAMJENA: BROJ NARUDŽBE unutar 14 radnih dana od primitka pošiljke na info@zagreb360.hr. U e-mailu kupac treba objasniti želi li proizvod mijenjati za isti proizvod druge veličine ili boje, ili za drugi proizvod iz naše ponude.

Može li se proizvod kupljen u web shopu zamijeniti za skuplji?
Može! Potrebno je kontaktirati nas na info@zagreb360.hr kako bi ste dobili upute za izvršenje uplate razlike između dva iznosa.

U kojem roku je potrebno zatražiti zamjenu proizvoda?

Zamjen proizvoda mora se zatražiti u roku od 14 dana.

Ako proizvod odlučim zamijeniti za drugi koji je jeftiniji, hoću li dobiti natrag razliku novca?
Hoćete. Kontaktirajte nas na info@zagreb360.hr, pokrenite zahtjev za zamjenu proizvoda te ćemo Vas naknadno informirati o procesu povrata razlike novca.